Reviews op je website. Een must have voor elke commerciële website.
Toch kan het zijn dat je het lastig vind om reviews te vragen aan klanten. Daar heb ik sinds twee jaar een manier op gevonden die erg goed werkt. 👀
Namelijk feedback vragen.
Niet alleen mega waardevol voor de groei van je bedrijf maar zo benader je je klant op een andere manier. Je vraagt namelijk om hulp.
Zo zorg je voor reviews op je website
Maak een feedback formulier waarin je de klant een aantal vragen stelt over de samenwerking. De vragen die je kan stellen:
Hoe kijk je terug op onze samenwerking?Heb je iets gemist tijdens de samenwerking?Hoe vond je alle contact momenten tijdens de samenwerking verlopen?Waar liggen er nog verbeterpunten voor Elivado?
En de laatste vraag:
“Je zou mij ontzettend helpen door een review achter te laten over onze samenwerking.”
Wedden dat je binnen enkele maanden een flink aantal reviews hebt verzameld?
En ja, ik snap dat het lastig is om feedback te vragen aan je klanten. Want wellicht ben je bang om feedback te krijgen die je ego niet fijn vindt. Maar onthoud dat dit er voor zorgt dat je én je business verder kan opbouwen én je meer reviews kan genereren die weer nieuwe klanten (dus omzet) aantrekken.
Wil je meer online automatiseren binnen je bedrijf of heb je een sparringpartner nodig die met je meedenkt over je nieuwe online plannen? Boek dan een eenmalige ask me anything sessie.
Tijdens deze sessie kan je al je vragen stellen over je website, online marketing strategie maar ook over het online ondernemen. Meer informatie over de sessie vind je hier.