Ik ben Eline van Doorn

En samen met mijn vriend & hond Gijs woon ik in het bruisende Rotterdam.

Na mijn studie concept, online media & fashion styling, ben ik na een korte stage direct gaan ondernemen. Ik startte mijn eigen kleding webshop genaamd On The Wishlist maar dat ging niet zonder slag of stoot.

Toen ik On The Wishlist begon, moest ik het bijna helemaal alleen doen. Samen met mijn moeder bouwde ik de shop, ik ging alleen op inkoop, maakte zelf een simpele huisstijl en ging daarna aan de slag met mijn social media strategie en e-mailmarketing. Op één juni 2014 ging de webshop online en barste ik om 10:00 in huilen uit.

Omdat ik de afgelopen maanden zo hard had gewerkt aan de webshop en inmiddels een aardige following had opgebouwd, had ik verwacht dat het storm zou lopen. Nou niet dus. Ik had twee bestellingen (van mijn tante en schoonzus) en was zo teleurgesteld in mijzelf. Maar in plaats van te blijven mijmeren, besloot ik dat het tijd was voor actie.

De maanden die daar op volgde ben ik gaan meten, testen, bijleren en bleef ik de knoppen aandraaien totdat er steeds meer bestellingen binnen kwamen en het werkte!

Geen studie maar wel de skills

Steeds vaker kreeg ik de vraag hoe ik dit voor elkaar kreeg want ik had geen studie tot webdesigner, online marketeer of grafisch vormgever gevolgd en toch had ik de skills geleerd die ik nodig had om succes te behalen. Online ondernemen was nog niet zo’n groot begrip en steeds meer bekenden vroegen of ik ze kon adviseren.

Binnen drie maanden stond mijn mailbox vol met aanvragen en zo is het mediabureau Elivado ontstaan. In het verleden heb ik mogen samenwerken met merken als Annie Sloan, San Pellegrino, Aqua Panna, Kees!, The Goaldiggers Club en Meister Watches Europa om hun online zichtbaarheid te vergroten. 

Als online designer en strateeg help ik ondernemers door ijzersterke websites & visual identity’s te ontwikkelen die er niet alleen visueel aantrekkelijk uitzien maar ook zorgen voor conversie.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?